Amerika dag 3 - Reisverslag uit Escondido, Verenigde Staten van wouterescondido - WaarBenJij.nu Amerika dag 3 - Reisverslag uit Escondido, Verenigde Staten van wouterescondido - WaarBenJij.nu

Amerika dag 3

Door: Wouter Merjenburgh

Blijf op de hoogte en volg

21 April 2016 | Verenigde Staten, Escondido

Gelukkig ging het vandaag wat beter en ben ik eindelijk naar de Calvin Christian School gegaan. Na snel te zijn geïntroduceerd aan enkele van de mensen die mijn trip mogelijk hebben gemaakt begon mijn eerste les. Helaas waren mijn eerst twee uren allebei toetsuren, een voor geometrie en de andere voor bijbelleer.laat ik maar zeggen dat ik blij ben dat die cijfers voor mij niks uitmaken. voor de rest van de dag heb ik vooral normale uren gehad zoals twee uur Engels en Biologie. Ik heb veel aardige mensen ontmoet. Het enige waar ik tot u toe echt over heb gepraat is over Nederland en dat soort dingen maar het was wel gezellig en de mensen waar zelf ook chill.De dag ging redelijk snel voorbij, voor drie uur was ik al weer thuis. In de avond ben ik samen met John naar een Amerikaanse shopping mall geweest die zoals je wel kan raden gigantisch was. Ik ben er nog niet achter gekomen hoe ik mijn foto's hierop kan zetten du die laat ik thuis wel zien.Ik heb ook wat souvenirs gekocht voor een paar mensen maar die hou ik nog even geheim. Het was een gezellige dag en ik heb het gevoel dat de trip nu pas echt begint.

  • 21 April 2016 - 07:34

    Papa:

    Vertel toch maar vast iets meer over die souvenirs Wouter!

  • 21 April 2016 - 09:49

    Annette:

    Fijn dat het weer beter met je gaat Wouter! En leuk om je zo te kunnen volgen! Wat mij leuk lijkt is om te zien of ze hele andere rituelen hebben op school, ook bijvoorbeeld van met elkaar omgaan, met de leraren, hoe hun dag eruit ziet en of en hoe dat allemaal dan verschilt met hier. Groetjes!

  • 21 April 2016 - 10:25

    Oma En Opa:

    Hi Wouter. Gelukkig kun je nu echt genieten van je stage. Bij toetsen moet je gewoon in het Nederlands antwoorden. Krijg je vast tienen. Veel plezier verder. Groetjes.

  • 22 April 2016 - 21:43

    Annie:

    Hai Wouter, fijn dat je je weer beter voelt. De eerste dagen zitten er op! Ik ben benieuwd wat je zult leren daar en hoe je het leven en de lessen op school daar zult vinden.
    Tot de volgende keer! Groetjes

  • 23 April 2016 - 20:50

    Marloes:

    Wauw wat gaaf om daar het leven te proeven!!
    Heeeeeeel veel plezier nog!!

  • 24 April 2016 - 09:59

    Corjan_van_wier@hotmail.com:

    Leuk Wout t bezoek aan die mall en je ervaringen op de american school! Heb je al knappe meiden ehm ik bedoel auto's gezien?

    En ben je al bij de abercrombie & fitch geweest?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Escondido

Actief sinds 15 April 2016
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 1619

Voorgaande reizen:

16 April 2016 - 30 April 2016

Trip naar Escondido

Landen bezocht: