Amerika dag 4 en 5 - Reisverslag uit Escondido, Verenigde Staten van wouterescondido - WaarBenJij.nu Amerika dag 4 en 5 - Reisverslag uit Escondido, Verenigde Staten van wouterescondido - WaarBenJij.nu

Amerika dag 4 en 5

Door: Wouter Merjenburgh

Blijf op de hoogte en volg

23 April 2016 | Verenigde Staten, Escondido

De afgelopen twee dagen heb ik eindelijk een beetje een ritme gevonden. ik begin hier al soort van vrienden te maken. Sommige lessen kunnen wat moeilijk te volgen zijn, niet vanwege de taal maar ik midden in het jaar binnenkom en daardoor heb ik natuurlijk veel gemist. Ook zijn er veel mensen bezig met hun grote projecten die ik gelukkig niet hoef te doen. Ik heb wel voor het vak speech een paar mensen geholpen met een nep reclamespotje opnemen. Ik speelde een sprinter die een beetje langzaam was maar dankzij Nike schoenen het wereldrecord brak op de 100 meter.Ik heb het ze gevraagd en ze hebben mij beloofd dat wanneer we onze Oscar winnen, ze hem zullen opsturen.
Morgen is het zaterdag en hebben ze op de school het Dutch Festival. Een fundraiser met een Nederlands thema. Ik zal jullie zeker vertellen wat er allemaal te doen was.

  • 24 April 2016 - 02:38

    Susanne :

    Leuk zo'n filmpje! Tja je weet maar nooit Wouter, je zit daar vlakbij Hollywood!

  • 24 April 2016 - 10:10

    Oma En Opa:

    Je zal je met sprinten wel hebben moeten inhouden om die Amerikanen geen minderwaardigheidscomplex te bezorgen. Fijn dat je het naar je zin hebt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Escondido

Actief sinds 15 April 2016
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 1617

Voorgaande reizen:

16 April 2016 - 30 April 2016

Trip naar Escondido

Landen bezocht: