Amerika - Reisverslag uit Escondido, Verenigde Staten van wouterescondido - WaarBenJij.nu Amerika - Reisverslag uit Escondido, Verenigde Staten van wouterescondido - WaarBenJij.nu

Amerika

Door: Wouter Merjenburgh

Blijf op de hoogte en volg

30 April 2016 | Verenigde Staten, Escondido

Vandaag was de laatste dag van mijn trip naar Amerika en dus ook Calvin. Tijdens de tijd van schrijven is het vrijdag middag en heb ik nog een halve dag te gaan. Het verraste dat hoe jammer ik het vond dat ik afscheid moest nemen. Ik heb best veel vrienden gemaakt en ik ga ook proberen om in contact te blijven. In mijn laatste les werd ik ook erg verrast, een van de leraren wiens vakken ik volgde had als afscheidscadeau een oliebollen kraam klaargezet. Hij was samen met een paar andere leraren oliebollen aan het maken en ik en de hele klas mochten ze opeten. Veel van de mensen die ik had ontmoet kwamen langs en we hebben een groepsfoto gemaakt die ze volgens mij ook op de website van de school gaan zetten. Het was erg leuk en ik ben die mensen dankbaar voor wat ze allemaal hebben gedaan.
Nu moet ik nog een paar dingen inpakken en ik ga vanavond nog wat leuks doen met het gezin. De volgende ochtend sta ik rond 8 uur op om met klaar te maken voor het vliegtuig. Ik zal nog wat op mijn blog zetten als ik veilig geland ben en eenmaal thuis ben.

  • 30 April 2016 - 09:33

    Oma En Opa:

    Goede reis!! Jammer dat die mooie tijd in de States alweer voorbij is. Maar je hebt heel veel mooie herinneringen.

  • 30 April 2016 - 10:14

    Annette:

    Wat heb je een ontzettend leuk afscheid gehad Wouter! Betekent dat jouw bezoek van beide kanten heel goed is bevallen. Nogmaals goede reis!

  • 30 April 2016 - 11:10

    Annie:

    Wat een leuk afscheid op school Wouter! Goede reis en we hopen je foto's allemaal een keer te zien. Adios vanuit Lanzerote!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Escondido

Actief sinds 15 April 2016
Verslag gelezen: 497
Totaal aantal bezoekers 1616

Voorgaande reizen:

16 April 2016 - 30 April 2016

Trip naar Escondido

Landen bezocht: