Amerika dag 1 - Reisverslag uit Escondido, Verenigde Staten van wouterescondido - WaarBenJij.nu Amerika dag 1 - Reisverslag uit Escondido, Verenigde Staten van wouterescondido - WaarBenJij.nu

Amerika dag 1

Door: Wouter Merjenburgh

Blijf op de hoogte en volg

17 April 2016 | Verenigde Staten, Escondido

De eerste dag ging vrij moeizaam, maar dat kan je verwachten als je naar de andere kant van de wereld vliegt met iets van 9 uur tijdsverschil. De vlucht van Schiphol naar Los Angeles duurde ongeveer 11 uur maar voelde nog veel langer. Meer dan films kijken en en proberen te slapen heb ik niet gedaan. Slapen is helemaal niet gelukt,het vliegtuig maakt de hele tijd geluid en dat maakt het moeilijk om te relaxen. Als 15 jarige ben ik door een stewardess zowel op Schiphol als op LAX(vliegveld in Los Angeles waar ik ben geland) door de douane begeleid wat gelukkig zonder problemen ging.
Op LAX werd ik opgewacht door John, Teresa en hun twee kinderen Thomas en Elize Schaaij waar ik de komende twee weken bij zal blijven. Het zijn erg aardige mensen en we zijn naar Denny's gegaan om even wat te lunchen. Het valt je meteen op dat alles een stuk groter is dan in Nederland en aangezien het LA was iet alles er duur uit. Ik had in een paar minuten al iets van tien mustangs gezien. Na een rit van anderhalf uur waren we aangekomen in Escondido, een dorp net uit San Diego. Na even te hebben gelegen om bij te komen zijn we naar de school gegaan waar ik de komende twee weken lessen zal volgen, om even alvast bekend te worden met hoe alles eruit ziet en om een toneelstuk te zien dat die avond werd opgevoerd. Toen we eenmaal weer thuis waren heb ik nog even gehad om te relaxen en daarna ben ik naar bed gegaan. Hopen dat ik binnenkort wat minder moe ben.

PS ik weet nog niet goed hoe ik foto's moet plaatsen, ik kan niet zomaar kopiëren en plakken. Als ik weet hoe het moet laat ik er een paar zien.

  • 18 April 2016 - 08:04

    Susanne:

    Leuk Wouter, je eerste verslag! Een fijne, mooie tijd daar. Hopelijk vannacht een goed slaap!

  • 18 April 2016 - 08:15

    Annie:

    Leuk om van je te horen Wouter. Pffff, wat een lange vlucht inderdaad.
    Een hele goede tijd daar!

  • 18 April 2016 - 19:08

    Annie:

    Ik heb net je verhaal aan oma voorgelezen. Ze zei: ik zie zo zijn gezicht voor me en hoor het hem zeggen. Groeten van oma en mij

  • 24 April 2016 - 09:55

    Corjan:

    Ik ben je reisverslagen even aan het inhalen Wout, net dag 1 gelezen, leuk hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Escondido

Actief sinds 15 April 2016
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 1624

Voorgaande reizen:

16 April 2016 - 30 April 2016

Trip naar Escondido

Landen bezocht: