Amerika - Reisverslag uit Escondido, Verenigde Staten van wouterescondido - WaarBenJij.nu Amerika - Reisverslag uit Escondido, Verenigde Staten van wouterescondido - WaarBenJij.nu

Amerika

Door: Wouter Merjenburgh

Blijf op de hoogte en volg

26 April 2016 | Verenigde Staten, Escondido

het afgelopen weekend was zeker leuk maar ik voel me helaas niet altijd even lekker. Zaterdag was het Dutch festival, wat erg leuk was om te zien. allemaal typische Nederlandse dingen zoals Klopmendansen en oliebollen en stroopwafels, etc. er waren verschillende leuke activiteiten zoals een competitie koeien melken en naar de top van een ingesmeerde paal klimmen. Ik weet niet precies hoe veel we hebben opgehaald maar er waren veel mensen op komen dagen. Ik zal als ik thuis ben foto's laten zien want er was veel te doen. Helaas ging ik wel iets eerder naar huis omdat mijn maag weer vervelend deed. Zondag heb ik samen met John en Thomas San Diego bezocht en vooral de haven. Het was er heel mooi, ze hadden er vooral oude oorlogsschepen en zelfs een oude Russische onderzeeër van de Koude Oorlog. Maandag was ik naar de dokter gegaan om medicijnen te halen voor mijn maag. Na 4 uur te moeten wachten konden we naar huis. Hopen dat het de resterende dagen beter gaat.

  • 27 April 2016 - 09:32

    Oma En Opa:

    Jammer dat je je soms niet lekker voelt. Hopelijk helpen de medicijnen. We wensen je nog een paar mooie dagen toe voordat je weer de lucht in gaat.

  • 27 April 2016 - 22:28

    Annie:

    Hai Wouter, even een groet van ons uit Lanzarote. Leuk dat je ons op de hoogte houdt ondanks dat je je niet zo lekker voelt. Hopen dat de medicijnen gaan helpen. Hoe laat kom je zondag eigenlijk aan op schiphol? Wij komen dan ook weer terug. Wie weet komen we elkaar nog tegen daar.... Dat zou leuk zijn. Nog een paar dagen en dan zit het er weer op daar. We hopen dat je nog wat kan genieten daar! Groetjes van ons!

  • 28 April 2016 - 15:40

    Annette:

    Ha Wouter, hopelijk gaat ie beter?! Hilarisch om zo'n Dutch festival mee te maken, net een beetje als de spelletjes op Koningsdag, maar dan nog veel Nederlandser. Het gaat alweer opschieten, overmorgen zit je in het vliegtuig terug. Leuke dagen nig en alvast een goede thuisreis! Groetjes!

  • 28 April 2016 - 16:30

    :

    Hey mensen het gaat gelukkig steeds beter en ik ben gister weer naar school gegaan. Annie ik land rond negen uur in de ochtend geloof ik

  • 28 April 2016 - 18:43

    Annie:

    Fijn te horen Wouter! Jij land zondag al vroeg en wij pas aan het eind vd middag dus dan zullen we elkaar niet zien dan. Je hebt straks mooi aan de opdracht voldaan om in een engels sprekende werkomgeving te zijn. Weer een ervaring rijker in de USA. Jammer eigenlijk dat wij vroeger niet zulke opdrachten kregen. Dat was hooguit een werkweek naar Arnhem of zo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Escondido

Actief sinds 15 April 2016
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 1629

Voorgaande reizen:

16 April 2016 - 30 April 2016

Trip naar Escondido

Landen bezocht: