Amerika - Reisverslag uit Escondido, Verenigde Staten van wouterescondido - WaarBenJij.nu Amerika - Reisverslag uit Escondido, Verenigde Staten van wouterescondido - WaarBenJij.nu

Amerika

Door: Wouter Merjenburgh

Blijf op de hoogte en volg

19 April 2016 | Verenigde Staten, Escondido

Ik hou het kort vandaag. Ik voel me niet erg lekker. Sinds ik ben geland ben ik misselijk en ook eg moe. Moe is niet zo raar maar telkens als ik iets eet voel ik het vaak weer naar bovenkomen. Ook heb ik al twee keer overgegeven.Ik heb ook erg last van koppijn. Ik zou vandaag naar de Calvin school gaan maar John,Teresa en ik hebben besloten dat het niet zo goed idee zou zijn. Als ik me morgen nog steeds niet goed voel gaan we naar de dokter en ga ik waarschijnlijk weer niet naar die school.Heel erg balen maar er valt helaas niks aan te doen.Hopelijk gaat het morgen beter.

  • 19 April 2016 - 05:37

    Susanne :

    Wat ontzettend vervelend voor je! Rust lekker uit en knap snel op!

  • 19 April 2016 - 10:33

    Opa En Oma:

    Fijn dat de reis goed verlopen is. Nu maar gauw opknappen! Escondido betekent het verborgene. Ligt het stadje zo afgelegen? We denken aan je. Groetjes, ook aan je "pleegouders".

  • 19 April 2016 - 16:52

    Annette:

    11 uur vliegen en 9 uur tijdsverschil gaat ook niet in je koude kleren zitten! Wellicht gaat het stukken beter met een paar keer goed slapen en kan je genieten van alles wat je mee maakt! Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Escondido

Actief sinds 15 April 2016
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 1628

Voorgaande reizen:

16 April 2016 - 30 April 2016

Trip naar Escondido

Landen bezocht: